Jak pokračuje kauza PYTEL vs. ESEL?

06.05.2011 | Libor Směja | Pohled podnikatelů

Mnoho z Vás již roky sleduje vývoj kauzy PYTEL vs. ESEL. Vzhledem k tomu, že v kauze se věci pohnuly dopředu, upozorňujeme Vás na aktualizaci a doplnění článku, který zde v magazínu vyšel dne 22.5.2009. Původní článek i s aktuálními texty a fotografiemi naleznete na webové stránce //avytapeni.cz/Article.aspx/Detail/48 .

Celý článek »

Plný pytel problémů aneb Komu prospěje negativní reklama?

22.05.2009 | Pavel Loužecký | Pohled redakce

Když jsem připravoval a vyhledával materiály k novému internetovému magazínu AUTOMATICKÉ VYTÁPĚNÍ, narazil jsem na webové stránky, nesoucí název Špatné zkušenosti s esel. A protože v jedné ze společností Skupiny ESEL pracuji, a navíc pro ni vytvářím nový internetový projekt publicistického charakteru, nemohla mě tato informace minout bez povšimnutí. Začetl jsem se tedy pozorně do informací na tomto blogu, abych se dozvěděl jednostranně podané informace očima nespokojeného zákazníka, který se zde rozhodl veřejně demonstrovat svoji nespokojenost s činností společnosti esel technologies s.r.o. (dále jen ESEL)
Celý článek »

Tři roky problémů za důvěru

27.08.2008 | magazín | redakce | | Pohled veřejnosti

Prakticky neustále naše zákazníky upozorňujeme na nepředvídatelné problémy, které je mohou s velkou pravděpodobností potkat, pokud ve snaze ušetřit pár tisíc korun za využití odborných služeb kvalitní firmy k zapojení svého nového automatického kotle do provozu, zvolí raději náhodně doporučené místní živnostníky (instalatéry, elektrikáře, kamnáře apod.), kteří nemají s touto činností dostatek praktických zkušeností, nebo - v horším případě - nemají ani potřebné oprávnění od výrobce takovouto činnost vykonávat.

Celý článek »

   



Copyright © Automatické vytápění, esel – 2008 | O magazínu | Webdesign: Loužecký.cz