Jak pokračuje kauza PYTEL vs. ESEL?
06.05.2011 | Libor Směja | Pohled podnikatelů
Mnoho z Vás již roky sleduje vývoj kauzy PYTEL vs. ESEL. Vzhledem k tomu, že v kauze se věci pohnuly dopředu, upozorňujeme Vás na aktualizaci a doplnění článku, který zde v magazínu vyšel dne 22.5.2009. Původní článek i s aktuálními texty a fotografiemi naleznete na webové stránce //avytapeni.cz/Article.aspx/Detail/48 .
Plný pytel problémů aneb Komu prospěje negativní reklama?
22.05.2009 | Pavel Loužecký | Pohled redakce
Když jsem připravoval a vyhledával materiály k novému internetovému magazínu AUTOMATICKÉ VYTÁPĚNÍ, narazil jsem na webové stránky, nesoucí název Špatné zkušenosti s esel. A protože v jedné ze společností Skupiny ESEL pracuji, a navíc pro ni vytvářím nový internetový projekt publicistického charakteru, nemohla mě tato informace minout bez povšimnutí. Začetl jsem se tedy pozorně do informací na tomto blogu, abych se dozvěděl jednostranně podané informace očima nespokojeného zákazníka, který se zde rozhodl veřejně demonstrovat svoji nespokojenost s činností společnosti esel technologies s.r.o. (dále jen ESEL)Žebříček hodnocení vybraných automatických kotlů
13.02.2009 | Libor Směja | Pohled odborníků
Žebříček hodnocení vybraných automatických kotlů pěti výrobců automatických kotlů, jejichž výrobky instaluje a prodává společnost esel technologies s.r.o. a esel slovakia s.r.o. Hodnocení je prováděno na základě našich dlouholetých zkušeností a znalostí v oboru instalace automatických kotlů a výstavby automatických kotelen v České republice a Slovenské republice. Tak, jako není možné jednoduše říci, které auto je nejlepší na světě, není možné zpracovat ani všeobecně platný žebříček automatických kotlů, pokud nejsou specifikována konkrétní kritéria hodnocení. 
Copyright © Automatické vytápění, esel – 2008 | O magazínu | Webdesign: Loužecký.cz

